Η σχεδιάστρια Virginie Viard παρουσίασε τη νέα συλλογή του οίκου σε ένα σκηνικό που θυμίζει το ρομαντικό κήπο ένος μοναστηριού γεγονός που σχημάτισε μια όμορφη αντίθεση με την ψυχρή πολυτέλεια του του Grand Palais.

H Gabrielle Chanel δεν μιλούσε ποτέ για το Aubazine, το αυστηρό αβαείο στην πόλη Corrèze, στο οποίο μεταφέρθηκε στα 11 της χρόνια με τις αδερφές της και έζησε εκεί μέχρι την ενηλικίωσή της. Τα κορίτσια που φιλοξενούνταν στο ορφανοτροφείο φορούσαν μία αυστηρή ασπρόμαυρη στολή που για τη Chanel υπήρξε η έμπνευση για να δημιουργήσει αργότερα τα ρούχα που έντυσαν τις πιο κομψές και διάσημες γυναίκες της εποχής της , αναφέρει η Vogue.Στην αυτοβιογραφία της η Chanel  αναφερόταν συχνά στις καλόγριες που τις αποκαλούσαν “Θείες”. Αυτές ήταν που έμαθαν την “Coco” να ράβει και της έδωσαν τα εργαλεία για να κάνει τη ζωή της ως η ανεξάρτητη γυναίκα που έμελλε να γράψει ιστορία στη μόδα. Οι λευκοί τοίχοι με τις μαύρες πόρτες, οι ποδιές, οι γιακάδες, τα γυάλινα παράθυρα με τα μοτίβα, όλα με κάποιο τρόπο εκφράστηκαν στην πορεία στις συλλογές της. Τώρα η creative director της Chanel Virginie Viard, για την συλλογή Υψηλής Ραπτικής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020, ανέτρεξε στο παρελθόν της θρυλικής Coco και δημιούργησε στο Grand Palais του Παρισιού τον κήπο του Aubazine, με τα λουλούδια και το μαρμάρινο συντριβάνι, ενώ και η κολεξιόν είχε κάτι από την αυστηρή ατμόσφαιρα αλλά και την απλότητα του αβαείου. Oλόλευκες αλλά και black & white δημιουργίες, φορέματα που παραπέμπουν στις καλόγριες του αβαείου, ακόμα και tweed ταγιέρ που θυμίζουν μαθητικές ποδιές μας ταξίδεψαν πίσω στο χρόνο επαναπροσδιορίζοντας την προσωπικότητα της Coco Chanel.